бетано най-добър сайт за слот игри
Анализи и коментариЛокомотив ПловдивФутбол

Тука има-тука няма: Това е положението с новите абонаментни карти в Локомотив (Пд)

Пускането на абонаментните карти на Локомотив Пловдив за сезон 2016/2017 се превърна в пълена неразбория. Само ден след като от TribunaPlovdiv.bg публикувахме материал (ВИЖ ПОВЕЧЕ ТУК), че от “черно-белия” клуб са на прага на пълен абсурд, като лишават най-малко 1 100 привърженици от пропуски (толкова бяха закупени миналата година), вчера те решиха да обявят цените и новите карти.

А действията им след това и работата по картите показа едно. Те най-вероятно бяха правени “под пара” и то в същия ден. Това не забелязахме само ние, а и привържениците на клуба, които от около месец често ни питаха на нашата Фейсбук страница дали скоро ще има карти и то на какви цени.

Така след пускането на картите, запалянковците също отправиха критика към ръководителите, че дизайна на картите е аматьорски и с правописна грешка в картата за Трибуна Спортклуб, което забележете е изписано Спорт Клуб. Други фен запита как така се пускат абонаментните карти без да са обявени цените на билетите и посочи, че е едва ли не е по-скъпо при старите цени (ако останат такива) да си закупиш карта, отколкото ако всеки мач си купуваш билет.

И така последва бърза редакция. Само пет часа след като ръководството на Локомотив обяви новите цени, те вече бяха сменени и абсурда стана тотален.

TribunaPlovdiv.bg публикува без авторска намеса, част от мненията от Фейсбук и форума на “черно-белите” запалянковци по темата:

“Аматьорщината в клуба е просто отчайваща. След като мислиха цяло лято за тия прословути карти, накрая изкараха някви карти с дизайн мислен от някой третокласник и на всичкото отгоре с грешно изписано Спортклуб. Ама то какво ли се чудим, те в календарите не се сетиха да отбележат годишнината но та сега за правописни грешки едва ли им е голям проблем!”

“Пускаме карти без да сме обявили цената на билетите и уж отстъпките, които трябваше да предоставят тези карти. Миналата година имахме отразяване на предстоящата годишнина на картите, но защо да го правим и тази, като преди седмица навършихме 90 години… От миналата година говорим да се обособи сектор за агитката докато се направи Бесика, ама карта за този сектор няма… Защо да помислим да дадем отстъпка за притежателите на карти през миналия сезон, както е в всички големи клубове и да стимулираме хората да го правят всяка година. А и накрая сигурно е много трудно да напишеш Спортклуб правилно…”

“Маркетинг и мениджмънт са не само чуждици,но и чужди на клуба от “найсе” години…но никой не се е родил научен…ако има желанието и търпението г-н Крушарски ще се научи!Пределно е ясно,че няма как той да мисли за всичко,но неговата работа е да назначи правилните хора.До тук мисля,че ни чува…дано да продължава така…Нашата работа си я знаем!”

“Срамота е това, което правите, т. нар. ръководители в клуба! Не се иска много акъл, хората отдавна са измислили как да се случват нещата, има си достатъчно добри дизайнери, има си и маркетинг специалисти. Иска се единствено мааалко индивидуалност, за да е всичко това отнесено към любимия ни клуб. Срам ме е, че точно на юбилея ни трябва да търпим такива откровени малоумници като вас!”

“С правописна грешка след умуване цяло лято. Аматьорщиината в клуба е плачевна.”

”С приятели смятахме преди малко на по бира мачовете, и ако изключим тези за купата,които винаги са били бонус, то едва ли не ще излезе по скъпо ако си вземеш карта?!”

“Както казах и в преден мой пост хората си купуват карти, за да си спестят висене по опашки, които са гарантирани и да помогнат на клуба, който 2 години подред през лятото беше управляван от фенски организации. Този сезон клубът ще бъде обезпечен и така или иначе очаквам да паднат продажбите дори и да бяха пуснати картите в нормално време и подходящи цени. Аматьорщината при тези 2 момчета Росен и Румен е очеизвадна, но за Крушарски явно са ок, все пак за него най-важно е да си следи как се усвояват парите, които дава.”

Подобни

7 Коментара

  1. ЦЕНИ НА БИЛЕТИ И КАРТИ ЗА НОВИЯ СЕЗОН
    За сезон 2012-2013 цените на билетите и картите, с които може да наблюдавате срещите на Локомотив Пловдив на ст. Локомотив са както следва:
    БИЛЕТИ:
    За лица до 14 г. – Вход свободен
    За Пенсионери – 2 лв.
    За Трибуна “Бесика” – 3 лв.
    За Сектор “В” – 5 лв.
    За Централната трибуна – 8 лв.
    За Паркинг на автомобил – 2 лв.
    КАРТИ:
    ВИП – 600 лева
    Бизнес ложа – 250 лева
    Централна трибуна – 100 лева
    Трибуна Спортклуб – 60 лева
    Трибуна Бесика – 40 лева

    1. Еми така ше е при два пъти по- високи цени, ще има два пъти по- малко хора… Това дори коко го знаеше и не случайно стадиона беше пълен тогава /преди да започне да продава мачовете/

    2. Аз не знам защо увеличават билетите и картите , при положение, че ако ги намалят хем ще идват повече хора, хем ще печелят повече пари…

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

:bg:  :fans:  :topka:  :bira:  :1:  :happy:  :red:  :ole:  :good:  :nazdrave:  :wacko:  :yahoo:  :smqh:  :cry:  :2:  :facepalm:  :blue-white:  :red-white:  :white-black:  :yellow-black: 
 

Back to top button

Установихме, че използвате Adblocker или друг софтуер, който не зарежда цялата версия на сайта ни.

Please consider supporting us by disabling your ad blocker