Футбол

СНИМКА: Правилно ли беше зачетено попадението на Япония, което изхвърли Германия от Мондиала

Япония шокира футболния свят след като обърна и победи Испания, печелейки първото място в групата, а също така елиминира и отбора на Германия.

“Самураите” направиха сензационен обрат в рамките на няколко минути и шокираха абсолютно всички фенове, след като само преди няколко дни направиха същото и с бундестима.
Победното попадение на „самураите” обаче предизвика сериозни дискусии. Каору Митома центрира от аутлинията към Танака, който реализира от близка дистанция.
При паса на Митома обаче, останаха много сериозни съмнения, че топката е напуснала с пълния си обем очертанията на терена. Ситуацията бе преразгледана с помощта на ВАР, а голът зачетен.
Правилно ли беше зачетен голът според вас?

Бонуси като за Световно: 1 млн. ако си познавач в прогнозите + Безплатни Завъртания за всеки гол

Не изпускай нито една новина за твоя любим отбор! Научавай новините пръв с TribunaPlovdiv.bg. Отвори Фейсбук страницата ни, последвай двете стъпки и ще виждаш новините ни веднага след публикуването им:

Подобни

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

:bg:  :fans:  :topka:  :bira:  :1:  :happy:  :red:  :ole:  :good:  :nazdrave:  :wacko:  :yahoo:  :smqh:  :cry:  :2:  :facepalm:  :blue-white:  :red-white:  :white-black:  :yellow-black: 
 

Back to top button

Установихме, че използвате Adblocker или друг софтуер, който не зарежда цялата версия на сайта ни.

Please consider supporting us by disabling your ad blocker