Ботев ПловдивТопФутбол
Ботев се учи от гърци и италианци как да стопанисва “Колежа”

Ботев (Пловдив) се учи от АЕК Атина и Болоня по отношение на менажиране на нов стадион и маркетинг, пише “Тема Спорт”.
Караузас е шеф на търговския отдел. По време на онлайн семинара участниците обсъдиха с Никос теми като оптимизирането на търговските възможности след завръщането на АЕК на OPAP Arena и създаването на допълнителни предимства за партньорите (активации, BTL и комуникация с публиката по време на големи събития).
Фокусът на разговора не подмина и медийната кампания по време и след церемония по откриването, както и финализирането на първата по рода си спонсорска сделка в Гърция, засягаща преименуването на стадиона на OPAP Arena. Както е известно, Ботев предстои да открие скоро своя обновен “Христо Ботев” и попива всякакъв опит.
Следващата сесия ще е в понеделник с участието на Кристоф Уинтерлинг, търговски директор на Болоня.
Betano официално е в България с Уникални Бонуси за Нови Клиенти – ВЗЕМИ ГИ СЕГА