Ботев (Пловдив) се учи от АЕК Атина и Болоня по отношение на менажиране на нов стадион и маркетинг, пише “Тема Спорт”.
Клубът проведе образователен семинар с участието на търговския директор на гръцкия гранд Никос Караузас. Той притежава богат професионален опит на ръководни позиции във водещи гръцки клубове като Олимпиакос (2010 – 2014) и Панатинайкос (2004 – 2010).
Никос е част от жълто-черните от Атина вече повече от 9 години, като в този период клубът става шампион (2018), носител на купата (2016) и се завръща на своя нов стадион – OPAP Arena.
Караузас е шеф на търговския отдел. По време на онлайн семинара участниците обсъдиха с Никос теми като оптимизирането на търговските възможности след завръщането на АЕК на OPAP Arena и създаването на допълнителни предимства за партньорите (активации, BTL и комуникация с публиката по време на големи събития).
Фокусът на разговора не подмина и медийната кампания по време и след церемония по откриването, както и финализирането на първата по рода си спонсорска сделка в Гърция, засягаща преименуването на стадиона на OPAP Arena. Както е известно, Ботев предстои да открие скоро своя обновен “Христо Ботев” и попива всякакъв опит.
Следващата сесия ще е в понеделник с участието на Кристоф Уинтерлинг, търговски директор на Болоня.
Betano официално е в България с Уникални Бонуси за Нови Клиенти – ВЗЕМИ ГИ СЕГА
Не изпускай нито една новина за твоя любим отбор! Научавай новините пръв с TribunaPlovdiv.bg. Отвори Фейсбук страницата ни, последвай двете стъпки и ще виждаш новините ни веднага след публикуването им: