
Ботев (Пловдив) се учи от АЕК Атина и Болоня по отношение на менажиране на нов стадион и маркетинг, пише “Тема Спорт”.
Никос е част от жълто-черните от Атина вече повече от 9 години, като в този период клубът става шампион (2018), носител на купата (2016) и се завръща на своя нов стадион – OPAP Arena.
Фокусът на разговора не подмина и медийната кампания по време и след церемония по откриването, както и финализирането на първата по рода си спонсорска сделка в Гърция, засягаща преименуването на стадиона на OPAP Arena. Както е известно, Ботев предстои да открие скоро своя обновен “Христо Ботев” и попива всякакъв опит.
Следващата сесия ще е в понеделник с участието на Кристоф Уинтерлинг, търговски директор на Болоня.
Betano официално е в България с Уникални Бонуси за Нови Клиенти – ВЗЕМИ ГИ СЕГА